تکذیب شایعه انتقال واحد بین الملل دانشکاه علوم پزشکی مازندران از شهر رامسر
سر پرست دانشگاه علوم پزشكي مازندران واحد بين الملل رامسر ضمن تکذیب شایعه انتقال این واحد از شهر رامسر از ساخت مجتمع پرديس آن درزميني به مساحت15 هزار متر مربع خبر داد.
دكتر محمد تقي هدايتي با اعلام اين مطلب در نشست مطبوعاتي با خبرنگاران افزود: عمده مشكل ما نبود يك مجتمع واحد بوده و انشا الله ساخت اين مجتمع در صورت تامين اعتبار اوليه آن به مبلغ 5/5ميليارد تومان در سالجاري آغاز مي شود.
دكتر هدايتي در ادامه بيان داشت: در حال حاضر اين واحد داراي 260 دانشجو در رشته هاي پزشكي و دارو سازي و 6 استاد عضو هيات علمي است و اولين گروه دانشجويان اين واحد كه بخش علوم پايه را گذرانده اند از شهريور ماه سالجاري وارد بخش هاي بيمارستاني مي شوند.
دكتر هدایتی اظهار داشت: یکی از افتخارات دانشگاه علوم پزشکی مازنداران، وجود آزمایشگاههای تجهیز شده رامسر از نظر کیفی است .همچنین داروخانه 13 آبان رامسر بزودي (از روز شنبه بیستم خرداد 90)کار خود را شروع میکند.
وی تصریح کرد: این داروخانه بعد از ساری، سومین داروخانهای خواهد بود که در استان مازندران راهاندازی میشود که غرب مازندران و شرق گیلان را پوشش میدهد.
دکتر هدایتی خاطرنشان کرد: در این داروخانه علاوه بر ارایه داروهای کمیاب ویژه بیماران خاص و صعب العلاج، اطلاعات دارویی نیز به بیماران ارایه داده میشود.
وی با بیان اینکه واحد بینالملل برای خود تعریف خاصی داشته از جمله اینکه باید در شهرهای دارای ویژگی گردشگری خاص و یا در بنادر آزاد بنا شود، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم با توجه به توریستی بودن ویژه رامسر این مجوز را برای رامسر اخذ کرده و اینطور نیست که یک شهر دیگر بتواند این دانشگاه را داشته باشد.
وی در پایان درباره شایعه انتقال واحد بینالملل رامسر به مرکز استان گفت: این امر از پایه کذب و بیاساس است.دکتر هدایتی، دامن زدن به این شایعات را به نفع شهرستان و شهروندان ندانست. (برگرفته از خبرگزاری مهر + رامسر نیوز)
موضوعات صنفی، آموزشی، علمی واجتماعی مرتبط با داروسازان