نشست مشترک انجمن داروسازان رامسر با مسئولین دارویی شهرستان از ساعت 13 الی 15 روز یکشنبه هفتم خرداد ماه 91 در محل سازمان نظام پزشکی رامسر با تآکید بر تعامل و تفاهم و همکاری مشترک و دو جانبه موسسین داروخانه ها و مسئولین امور دارویی جهت رفع تدریجی مشکلات موجود و ارتقاء سطح خدمات رسانی برگزار گردید.
+ نوشته شده در یکشنبه هفتم خرداد ۱۳۹۱ ساعت 21:2 توسط داروسازان رامسر
|
موضوعات صنفی، آموزشی، علمی واجتماعی مرتبط با داروسازان
پست الکترونیکی جدید ما جهت ارسال نظرات ، مطالب ، پیشنهادات وانتقادات : Ramsarpharm@yahoo.com