نشست مشترک شورای هماهنگی انجمنهای داروسازان با انجمن شرکت های توزیع داروی استان مازندران
از ساعت15 روز پنجشنبه چهارم خردادماه91 نشست مشترک نمایندگان شورای هماهنگی انجمن های داروسازان استان مازندران با انجمن تمایندگان شرکت های توزیع داروی استان ، در محل دبیرخانه شورا در تنکابن آغاز گردید که طی آن ضمن مطرح شدن نقطه نظرات طرفین بویژه در زمینه رفع ابهامات موجود در تفاهم نامه (آیین نامه) تنظیمی در سال90 مرجوعی داروها بحث و بررسی و تصمیم گیری شد که نتایج مباحث و توافقات صورت گرفته توسط دبیرخانه شورا ابلاغ خواهد گردید.
+ نوشته شده در پنجشنبه چهارم خرداد ۱۳۹۱ ساعت 11:59 توسط داروسازان رامسر
|






موضوعات صنفی، آموزشی، علمی واجتماعی مرتبط با داروسازان