دكتر مرضيه وحيد دستجردي وزیر بهداشت  در دیدار با سفیر چین  با اشاره به جايگاه طب سنتی در كشورمان گفت: در ایران بیش از 900 داروی گیاهی داریم و مصممیم که 50 درصد از داروهای مصرفیمان را به سمت داروهای گیاهی ببریم. (برگرفته از ایسنا)