وزیر بهداشت:مصممیم که 50 درصد داروهای مصرفی کشور را به سمت داروهای گیاهی ببریم
دكتر مرضيه وحيد دستجردي وزیر بهداشت در دیدار با سفیر چین با اشاره به جايگاه طب سنتی در كشورمان گفت: در ایران بیش از 900 داروی گیاهی داریم و مصممیم که 50 درصد از داروهای مصرفیمان را به سمت داروهای گیاهی ببریم. (برگرفته از ایسنا)
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 14:43 توسط داروسازان رامسر
|
موضوعات صنفی، آموزشی، علمی واجتماعی مرتبط با داروسازان