دوست و همکار عزیزمان دکتر بهنام کاویانی دبیر محترم انجمن داروسازان نور و محمودآباد و  عضو شورای هماهنگی انجمن های داروسازان استان مازندران با ارسال پیامی از ابراز همدردی و لطف و محبت های خالصانه و بی دریغ یکایک همکاران داروساز در استان مازندران بخاطر درگذشت مادر بزرگوارشان تشکر و سپاسگزاری کردند.

ایشان همچنین از حضور و نیز ارسال پیام های تسلیت  و همدردی توسط  هیات مدیره انجمن های داروسازان رامسر انجمن داروسازان تنکابن شورای هماهنگی انجمن های داروسازان استان مازندران سازمان نظام پزشکی و انجمن داروسازان  نور و محمودآباد سازمان نظام پزشکی و انجمن داروسازان آمل و نیز انجمن شرکت های توزیع داروی استان مازندران به شکل ویِژه تقدیر نمودند.