تشکر یک همکار از ابراز همدردی داروسازان استان مازندران
دوست و همکار عزیزمان دکتر بهنام کاویانی دبیر محترم انجمن داروسازان نور و محمودآباد و عضو شورای هماهنگی انجمن های داروسازان استان مازندران با ارسال پیامی از ابراز همدردی و لطف و محبت های خالصانه و بی دریغ یکایک همکاران داروساز در استان مازندران بخاطر درگذشت مادر بزرگوارشان تشکر و سپاسگزاری کردند.
ایشان همچنین از حضور و نیز ارسال پیام های تسلیت و همدردی توسط هیات مدیره انجمن های داروسازان رامسر انجمن داروسازان تنکابن شورای هماهنگی انجمن های داروسازان استان مازندران سازمان نظام پزشکی و انجمن داروسازان نور و محمودآباد سازمان نظام پزشکی و انجمن داروسازان آمل و نیز انجمن شرکت های توزیع داروی استان مازندران به شکل ویِژه تقدیر نمودند.
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 13:3 توسط داروسازان رامسر
|
موضوعات صنفی، آموزشی، علمی واجتماعی مرتبط با داروسازان