وزیربهداشت، بابیان اینكه قیمت دارودرکشورتغییرنکرده است،گفت: با گرانفروشان داروبرخورد می شود ومردم درصورت مشاهده گران شدن دارو، آن را به وزارت بهداشت اطلاع دهند. دکتر وحید دستجردی افزود: سازمان غذا ودارونماینده ای دربانک مرکزی مستقرکرده است ومن هم چند جلسه با رئیس بانک مرکزی داشته ام ونرخ ارزاختصاص یافته برای واردکنندگان داروومواد اولیه دارویی1070تا1080تومان است؛ بنابراین نباید قیمت داروها افزایش یابد.

وی با بیان اینکه قیمت داروها سالی یک باربراساس تعرفه ها تغییرمی کند، اضافه کرد: تغییراین قیمت درسال90 انجام شده است وتا اعلام بعدی افزایش قیمت داروها مجازنیست. دستجردی گفت: درحال حاضرداروهای مورد نیازمردم درانبارها به مقدارکافی موجود است.وزیر بهداشت ازشرکت های وارد کننده مواد اولیه دارویی خواست با نوبت گذاری که برای آنها تعیین شده است برای دریافت حواله ارزبه بانک مراجعه کنند.  (برگرفته از روزنامه رسالت)