برگزاری آخرین جلسه سال 90 شورای هماهنگی انجمنهای داروسازان استان مازندران در بهشهر
ششمین و آخرین جلسه شورای هماهنگی انجمنهای داروسازان استان مازندران در
سال 90 ، روز پنجشنبه دوازدهم اسفند ماه به میزبانی انجمن داروسازان بهشهر و نکاء در محل تالار حاج حسین بهشهر
برگزار شد.
در این جلسه که از ساعت 17 و 30 دقیقه آغاز و تا ساعت 20 و 30 دقیقه ادامه یافت در خصوص دستور کار آن از جمله مطالبات معوقه داروخانه ها از سازمانهای بیمه گر، میزان عیدی و پاداش مسئولین فنی داروخانه ها ، آمادگی شورا در جهت برگزاری دوره های آموزش نسخه پیچ ها و دروره های آموزش قوانین و مقررات برای موسسین و مسئولین فنی داروخانه ها ، مسئله انتخابات آتی و ضرورت انجام اصلاح اساسنامه انجمن داروسازان ایران بویژه گنجاندن شورای هماهنگی تنجمن های داروسازان استان به عنوان یکی از ارکان انجمن و همچنین بررسی اقدامات و عملکرد و برنامه های آتی کارگروه های ده گانه شورا بحث و تبادل نظر شد و نهایتآ تصمیم گیری به شرح ذیل به عمل آمد:
+ نوشته شده در جمعه دوازدهم اسفند ۱۳۹۰ ساعت 1:33 توسط داروسازان رامسر
|




موضوعات صنفی، آموزشی، علمی واجتماعی مرتبط با داروسازان