ششمین و آخرین جلسه شورای هماهنگی انجمنهای داروسازان استان مازندران در سال 90 ، روز پنجشنبه  دوازدهم اسفند ماه   به میزبانی انجمن داروسازان بهشهر و نکاء در محل تالار حاج حسین بهشهر  برگزار شد.

در این جلسه که از ساعت 17 و 30 دقیقه آغاز و تا ساعت 20 و 30 دقیقه ادامه یافت در خصوص دستور کار آن از جمله   مطالبات معوقه داروخانه ها از سازمانهای بیمه گر، میزان عیدی و پاداش مسئولین فنی  داروخانه ها ، آمادگی شورا در جهت  برگزاری دوره های آموزش نسخه پیچ ها و دروره های آموزش قوانین و مقررات برای موسسین و مسئولین فنی داروخانه ها ، مسئله انتخابات آتی و ضرورت انجام اصلاح اساسنامه انجمن داروسازان ایران بویژه گنجاندن شورای هماهنگی تنجمن های داروسازان استان به عنوان یکی از ارکان انجمن  و همچنین بررسی اقدامات و عملکرد و برنامه های آتی کارگروه های ده گانه  شورا بحث و تبادل نظر شد و نهایتآ تصمیم گیری به شرح ذیل به عمل آمد: