حادثه در آزمایشگاه میکروبی دانشکده داروسازی مشهد
رییس دانشکده داروسازی دانشگاه علومپزشکی مشهد از وقوع انفجار در آزمایشگاه میکروبی دانشکده داروسازی مشهد خبرداد.
دکتر محسن ایمنشهیدی ضمن تایید این انفجار اظهارداشت: خوشبختانه خسارت چندانی به دانشکده وارد نشد و تنها تعدادی از شیشهها شکسته شد.
رییس
دانشکده داروسازی دانشگاه علومپزشکی مشهد درباره علت این حادثه گفت: نشتی
یکی از اتوکلاوهای آزمایشگاه موجب انفجار و در نهایت شکستهشدن شیشههای
اطراف شده است.
دکتر ایمنشهیدی گفت: برای
اینکه محوطه آزمایشگاه میکروبی هر چه سریعتر آماده و شیشهها نصب شود،
دانشکده امروز (پنجشنبه _ بیستم بهمن ) بسته شده و رفت و آمدی در این قسمت انجام نخواهد
شد.
اتوکلاو دستگاهی است که برای استریلکردن ابزار پزشکی و آزمایشگاهی در فشار و دمای بالا و با استفاده از بخار آب کاربرد دارد. (برگرفته از ایسنا - بیستم بهمن ماه90 )
موضوعات صنفی، آموزشی، علمی واجتماعی مرتبط با داروسازان