رییس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد از وقوع انفجار در آزمایشگاه میکروبی دانشکده داروسازی مشهد خبرداد.
دکتر محسن ایمن‌شهیدی ضمن تایید این انفجار اظهارداشت: خوشبختانه خسارت چندانی به دانشکده وارد نشد و تنها تعدادی از شیشه‌ها شکسته شد.
رییس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد درباره علت این حادثه گفت: نشتی یکی از اتوکلاوهای آزمایشگاه موجب انفجار و در ‌‌نهایت شکسته‌شدن شیشه‌های اطراف شده است.
دکتر ایمن‌شهیدی گفت: برای اینکه محوطه آزمایشگاه میکروبی هر چه سریع‌تر آماده و شیشه‌ها نصب شود، دانشکده امروز (پنج‌شنبه _ بیستم بهمن ) بسته ‌شده و رفت و آمدی در این قسمت انجام نخواهد شد.

اتوکلاو دستگاهی است که برای استریل‌کردن ابزار پزشکی و آزمایشگاهی در فشار و دمای بالا و با استفاده از بخار آب کاربرد دارد.   (برگرفته از ایسنا - بیستم بهمن ماه90 )